Dålig början , bättre slut ! :)

Skolan idag har inte varit den bästa om man säger . Började dagen med det där förbannade matteprovet som jag bara fick G på . Snacka om att jag blev sur ! Det var jag hela dagen sen tills dagen avslutades med svenska prov som höjde mitt humör LIITE , eftersom att Eva sa att det såg bra ut :)
När jag kom hem hade jag en fin planering på kvällen men den sprack rätt fort då inte tiden räckte till . Istället kom jag på att jag skulle ta fram mina oljefärger . Har inte målat på säkert två år så det var lite ovant i början . Hann dock inte göra något seriöst eftersom att jag fick förfrågan att passa mina kusiner en stund , det tackar man ju inte nej tíll ;) Den stunden blev liiite längre än det först var planerat , de stannade i nästan två timmar , men vi hade det mysigt :)

Tavlan nedanför målade jag ( jag vet , helt otroligt ! ) när jag gick i fyran . Mina målar fingrar måste komma från mormor för på pappas sida målar de ungefär lika dåligt som Hitler gjorde ! Ja , ni kan ju tänka er själva , fanns säkert inte ens papper och penna på den tiden !




Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0