Första dagen avklarad ! :)

Yes ! Min första dag på ICA i Dalstorp är nu avklarad , känns jävligt bra om jag får säga det själv ! Förtillfället är jag inte på topp . Är rätt trött , ont i huvudet och allmänt seg , men vad kan man begära efter en dag som denna när det är mycket nytt och lära sig ? Inte att det ska vara upptappat ett bad , färdiglagad mat när jag kom hem och känna sig helt utvilad i alla fall . Visste nämligen inte när jag slutade ! Ska jobba imorgon med , för att få kläm på skiten riktigt bra ! yey ;D Upp klockan 7.30 (y) Imorgon hoppas jag på att jag får skjuts ner så jag slipper cykla (a) ;)

Näh , nu ska jag duscha och sedan krypa ner i sängen ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0