Längtan :)

Just nu längtar jag sjukt mycket efter de varma dagarna , då man kan sitta ute långt in på kvällarna / nätterna och att bara kunna gå utanför dörren utan att behöva klä på sig en tjockare tröja eller jacka . Ett långt jävla sommarlov skulle inte heller sitta fel , kunna grilla med några kompisar och bara umgås :) Eller kunna ligga vid stranden en hel dag och bada i havet när man känner för det . Inte behöva tänka på att man ska gå och lägga sig tidigt för att det är skola dagen efter . Bara ta dagen som den kommer och leva livet . DET längtar jag efter !

Idag vaknade jag vid lite innan nio , gick upp och åt frukost och sedan satte jag mig med matteböckerna . NEJ , jag var inte sjuk för att jag satte mig och plugga klockan halv tio en lördagsmorgon , mådde rätt bra faktiskt ! :) Efter maten hjälpte jag mamma med att diska alla bestick , burkar m.m. som är i husvagnen , det tog mig fasen mer än TVÅ timmar ! :o Till fikat kom Bo , John och Ellen hit . Vi hann bara med en snabb fika ( som betsod av glass ) och köra flaskan . Orkar inte förklara detaljerat vad det är men kortfattat är det två vattenfyllda flaskor som ska träffas av en boll ;) Rätt skoj faktiskt :)
Sedan var pappa och jag nere med insamling och då passade jag på att övningsköra lite med , gick bättre än jag trott faktiskt :)

Jag vet att jag är väldigt dålig med att publicera bilder , men det kommer så småningom :)

Nu måste jag ner , mamma ville något !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0