Money på ingång ! :)

Jag är nyduschad och luktar frächt :) Det ni ! Just nu längtar jag efter min svala säng , är helt slut ! Visserligen är jag inte sååå trött som igår men jag är fortfarande rätt seg . Imorgon ville inte Anders ha mig där , vilket betyder sovmorgon imorgon . Yes ! :D Bara inte någon / något väcker mig . Då har ni levererat en sur Sara resten av dagen kan jag lova , gratis dessutom ! Eller jag kanske ska sätta ett pris , 500 kronor ? Är det på tok för lite ? ;) Jobbade mellan 9.00 och 18.00 , cash som fan ! :D

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa twilight - boken :) Jag lär väll inte hinna så långt innna jag slocknar !
På tal om att sova . Jag frågade mamma innan , när hon låg och läste i sängen tidigare ikväll , hur hon kan ligga och läsa så länge utan att somna . Jag menar , jag hinner knappt läsa fyra sidor innan jag känner mig trött i ögonen och lägger ifrån mig boken . Fast det är klart , jag har aldrig haft några större svårigheter när det gäller att sova ! :)

Ha en 3vlig kväll gott folk ! :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0