Påfrestande dag ! =/

Sitter i sängen med datorn i knät invirad i en fleecefilt :) Ska snart göra mig något drickbart , troligtvis varmt !

Eftermiddagen har varit omtumlande . När jag gick upp för yttertrappan blev jag svimfärdig och skakade som fan :/ Magen kurrade så det var bara att göra sig något att äta , eftersom att jag mådde som jag gjorde valde jag att bara ta smörgåsar . Jag kan säga att jag har aldrig haft så svårt för att smöra en smörgås , det var helt sjukt ! När jag fått i mig lite käk somnade jag vid köksbordet , helt utmattad !  När jag sedan vaknade igen , 40 min senare , mådde jag inte bättre , mådde dessutom illa med och frös . Jag gick jag upp och la mig i sängen , och givetvis somnade jag där med . Vi kvart över fem väckte mamma mig . När jag gjorde ett försök och reste på mig blev jag helt svimfärdig så jag la mig ner och kolla på gårdagens avsnitt av andra avenyn !
Mammas förslag var så överraskande att jag inte skriver det här men sedan kom vi överrens om att jag troligtvis fick ett blodtrycksfall . .

Även fast jag sovit i några timmar när jag kom hem är jag fortfarande sjukt trött så när jag slurpat i mig den varma drycken så ska jag krypa ner i sängen igen :)




Allt var mycket lättare när man var liten , man behövdebara le lite charmigt  för att någon skulle tycka om en !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0