Sommarkänsla :)

Teatern i torsdags var jättebra ! Visserligen hade jag sett smakprov på den innan men då körde de inte med riktiga kläder och sånt . De var jätte duktiga :) Ska troligtvis följa med åk 4 till Göteborg på Universeum den 15:e maj ! :)

Igår var jag på kalas , min kusin John fyllde åtta :) Han och jag roade oss med att bygga ihop ett fängelse av legobitar , små som sandkorn ! Snacka om att vi hade och göra hela kvällen ;)

Idag är det verkligen sommarkänsla ute :) Härligt !
Det är först nu som man börja känna att det inte är så långt kvar till sommarlovet :D Yes !

Idag har jag hunnit med en del för att vara mig . På förmiddagen städade vi , dammsugade och torkade golvena . På eftermiddagen skulle jag egentligen varit ute i solen och sovit men jag hann bara till sängen innan jag slockna . Sov gott i ungefär två timmar :)
Efter fikat , som vi förövrigt tillbringades på altanen ( första gången för i år ! ) med glass , gick jag ut och tvättade min och mammas cykel , nu glänser de lika fint som Edward Cullen gör i Twilight när han vistas i solen ;) haha !
Nu har jag precis kommit in och ska snart göra mig i ordning inför kvällen . Fest i bygdegården står på schemat . Känner på mig att denna kvällen kommer bli kanon !. 15- 20 grader ute , solen skiner , klarblå himmel och trevligt folk , kan det bli bättre ? ! Nae tror inte det du :)
Men innan jag drar dit så ska jag käka grillat , premiär för detta året . Jag älskar grillat kött ! Ännu ett bevis på att det börjar gå mot varmare tider !

Ha en fortsatt trevlig lördag ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0