Underbar helg !

Kan ju säga att helgen har varit kanon ! :) Gått väldigt fort men skoj ! :D Vädret har varit underbart , nästan lite sommarfeeling tycker jag !

I fredags var vi som sagt var i Reftele hos mormor och morfar . Fick massa och äta , som vanligt ! :) Varmrätt och efterrätt . Till fikat fick vi bulle och ffem olika sorters kakor , efter det bjöds det på tårta . Mätt var bara förnamnet när man lämnade Reftele framåt kvällen .
På vägen hem släptes jag av i Tranemo hos Thilda :) Anna , Madde Thilda och jag  var ute och gick , solade , skrattade , tittade på film , spelade spel och framför allt pratade ! :D Hade med mig kameran men tog inte så många kort men slänger in nått i slutet av inlägget ;) Kan ju även tillägga att jag brände mig lite sött på framförallt ryggen och axlarna , ontont !

Lånade hem åtta filmer från Thilda . En utav de har jag kollat på nu i eftermiddag . Började kolla på 13 snart 30 vid halv två och filmen var slut vid 5 ! ;) Anledningen var att jag råkade somna , hihi :D Den lilla tuppluren som jag tog var välbehövlig kan jag säga ! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt , blir nog tv:n . Ska snart käka grillat , mums !






Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0