Långtisdag .

Ja finns det långfredag så måste det väll finnas en långtisdag ? Det tror jag iaf ! Dagen har gått rätt segt , lång dag i skolan med . usch ! men nu är den över som tur är ! :)
Ikväll har jag inte gjort så mycket , lagat mat och grejat :)

Har pratat i telefon nästan hela kvällen , ovanligt för att vara mig ! ;) 

Jag har en känsla av att mina inlägg blir bara kortare och kortare , det kan ju bero på att jag pratade i telefon samtidigt som jag började på detta inlägg och har nu glömt bort vad jag egentligen skulle skriva . . jaja , vi får se om det dyker upp senare någon dag :)


Nu ska jag krypa ner i sängen , ska upp 05.45 imorgon , jippie !

Ibland undrar jag varför du beter dig som du gör .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0