Kladdkakemuffins Med Aftereight På ! :)

Kom på den underbara idén att vi kunde jobba hemma på den sista lektionen , så vi åkte med tolv - bussen hem ! Låånghelgen började tidigt ! :D Direkt när jag kom hem satte jag mig i solen och låg där en stund innan jag åt . Efter maten bakade jag kladdkakemuffins med aftereight på , yammi ! :)
De senaste tre timmarna har jag ägnat åt att packa , duscha och käka . Ska dra med husvagnen till Hökensås imorn , ska bli skönt att komma bort från allt ett tag , känner att jag behöver miljöombyte och eftersom att jag trivs så bra i Hökensås så passar det ju utmärkt att vila upp sig där ;)

Kommer inte uppdatera här förrän på söndag tidigast , om jag inte hinner slänga in ett liiitet inlägg imorrn innan jag åker , ni lär ju märka vilket ;)





Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0