En Vit Jul ! :)

Det är verkligen på tiden att det blir en vit jul i år , det har det minsann inte varit på skitlänge ! För första gången på länge har jag ääääntligen fått julstämning , är det inte underbart ? ! :D Jo det är det !

Det går allt fler och fler dagar mellan inläggen , men en dag ska jag bättra mig och då sitter ni där med hakan nere vid knävecken , så det så ;) Det har hänt mycket här sedan jag blogga sist . Jag har jobbat . Inte mysigt alls . Men cash är det i alla fall :) Tomtarna har kommit fram här hemma och granen är klädd . , Gått på jullov , tryckt i nejlikor i apelsinen , slagit in julklappar , varit sjuk , skrivit rim och städat har jag också hunnit med ! :)

Ikväll blir det en lugn kväll , blir antagligen uppesittarkvällen med Bingolotto . Inte min grej men det är mysigt att sitta med familjen med ett fullproppat bord framför sig :)

Åter till morgon dagen , kl tolv ( läs 11.45 , de kommer alltid i goooooood tid ! ) kommer farmor och farfar hit och käkar dopp i grytan , tradition :) Innan Kalle Anka åker vi till Vaggeryd där resten av kvällen spenderas :) Resten av familjen får besök av pappas bror med familj , också tradition :)

Nu ska jag fixa det sista inför imorgon , sen ska jag umgås med familjen ! :) Dröjer troligtvis ett bra tag innan det uppdateras här igen , kanske mellan jul och nyår om ni har tur ;) Därför passar jag på redan nu och önska alla God Jul Och Ett Gott Nytt År ! :)





Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

naaw vad gulligt av dej:D söt du är<3

2010-01-18 @ 12:39:31
Postat av: Sara

hihi :$ Du är söötast <3

2010-01-23 @ 19:08:11
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0