Slappardag ! (:

Har inte fått alls så mycket gjort idag som jag hade tänkt mig , det är synd ! Skulle egentligen behöva städa lite på rummet , fixa och dona :) Önskar jag hade en städerska så jag hade kunnat göra det som är roligt , hade varit kanon :) Men städandet måste jag börja med nu när städerskan strejkar , annars blir det aldrig gjort . Det som jag gör efteråt får jag väll se som en belöning ;)

Efter maten kollade alla i familjen , utom Erik , på Stenhuggaren som är baserad på Camilla Läckbergs roman :) Den är faktiskt sevärd :)

Kom på nu att jag aldrig skrev vad jag fick i julklapp så det kommer nu :
- Halsband
- Örhängen
- Nalle med specialbeställd t - shirt
- Fotobok
- Pengar
- Telefonkort
- Parfym
- Örhängen
- Hårmassagespindel
- T - shirt
- Tunika
- Stjärntecken bok
- Badkit ( bubble bath , bodyscrub , shower gel )
- Tomtar
- Mascara m.m.

Nu ska jag städa upp lite och så innan gästerna kommer ikväll ! Ha en trevlig söndagskväll allihopa :)



Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

VSg och så :D

vad ser du som belöning mernar du ?

sakanr dej med<3

2010-01-18 @ 12:44:37
Postat av: Sara

hihi (a)

Det jag gjorde efteråt , kommer inte ihåg nu var det var :p

naaw (a) <3

2010-01-23 @ 19:10:24
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0