Ge - kås !

Har varit på Ge - kås idag och det är nog tamejfan den billigaste Ge - kås visiten för mig ! ;) Köpte parfym och två trosor :p Inte illa för att vara mig !

Ikväll kommer Kicki hit och sover här tills imorrn . Sedan åkert vi till henne imorrn kväll och sover där ! ;) Har inte träffat henne på år och dar så det ska bli skoj ! :) Vi har nog en hel del att snacka om . Även fast vi har snackat lite på msn , sms och så så är ju inte det samma sak som att träffas i verkligheten ;) Jag saknar den tösen väääldigt mycket ! <3 På tal om att sakna , jag saknar Sebbe med ! :(

Näh nu ska jag fixa lite här hemma innan Kicki kommer hit :)

Tjenixen ! ;)

Ditt Ord :)
Postat av: Sebastian

sakanr dej med och hittade ngt under min kudde (L)

2009-07-31 @ 05:26:15
Postat av: Sara

Naw , hihi jasså ? Vad kan det vara ;) (L)

2009-07-31 @ 20:59:23
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sebastian

hmm ?! ja du vad kan det ha vart :D

2009-08-01 @ 01:56:29
Postat av: sara

jaa jag vet inte ;)

2009-08-06 @ 16:57:14
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0