Hemmakväll :)

Ikväll blir det en lugn hemmakväll :) Är ganska trött så det ska bli skönt . Har precis tagit mig ett kallt bad . Det skulle  såklart egentligen varit varmt med varmvattnet var slut så det blev ett kall bad idag .Så nu sitter jag här framför tv:n med fleecefilt och innetofflor och fryser . Inte kul :(

Kom hem från Kicki vid tolv idag . Jag märkte de först när vi träffades hur mycket jag har saknat den tösen :o <3
Vi har bara umgåtts , tittat på film , pratat , lagat mat , ja myst helt enkelt :)

Inatt ska jag till U - hamn en snabb sväng . Erik ska hämta vår kusin hos någon så jag passar på att slå ihjäl lite tid genom att åka till U - hamn och tillbaka ;) Smart va ? ;)

Nä nu ska jag lyssna på the poodles och värma mig med te eller nått :)


Bilden på Kicki är från den 28 / 3 :)


Ditt Ord :)
Postat av: Kicki

Du kunde ju tagit en lite snyggare bild? ;)

men det var otroligt kul att få träffa dig gumman, saknat dig väldigt mycket med! <3

2009-07-27 @ 21:17:58
URL: http://kguldmyr.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag hade tyvärr inte någon annan bild på skoladatorn ;) Jag tkr den är snygg iaf ! :) <3

2009-07-29 @ 18:33:47
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0