Inlåst på rummet ! :o

Mamma låste in mig på mitt rum innan , inte okej ! Snacka om att stänga in sina barn :o Nae men dörrhandtaget in till mitt rum lossnade tidigare ikväll och när mamma sedan var inne och lämnade en sak på mitt rum så stängde hon dörren efter sig ( jag brukar vilja att de stänger igen dörren helt efter sig så att inte jag hör tv:n ) . När pappa sedan ropade att jag skulle hjälpa han med något så upptäckte jag att dörren inte gick och öppna från min sida . . Tur att någon hörde mig som kunde öppna säger jag bara ! ;)

Jobbtimmarna gick hyfsat fort idag . Nu hoppas jag bara på att de går lika fort imorrn med . Börjar kl 8.00 så jag ska nog krypa till kojs nu . NattiNatti gott folk :)


Ditt Ord :)
Postat av: Sebastian

erkänn nu så som det är ;) du hade varit elak, så du blev isntängd :P hehe ;) älskar dej <3

2009-08-01 @ 02:03:23
Postat av: Sara

shiet , hur visste du det ? :o Fan , jag blev avslöjad :( ;) Älskar dig <3

2009-08-01 @ 15:51:39
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

Såkalrt jag visste det ;) busis :P <3

2009-08-08 @ 15:01:31
Postat av: Sara

Sebastian : jag är alltid busig vet du väll ? (A) ;) <3

2009-08-09 @ 20:25:23
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0