A Small Sign So I Know You're alive .

Tuberkulostest idag . Inte skoj . Sved när de sprutade in skiten i armen :( Nästa spruta är på torsdag , buhu , stackars mig :(

Ursäkta mitt humör idag men det är rätt påfrestande och tänka på hur man andas :/ Hoppas det är bättre imorgon , annars går jag i ide till mitten av juni ungefär !

Sångövningen gick bra idag , sista övningen innan premiären ;) haha :D Det blir nog bra ! :)

Imorgon har jag svenska redovisning som har knappt har börjat på än . Bra jobbat Sara , att du alltid är ute i god tid , eller inte . . . Det måste bli en bättring på den fronten från min sida !

Nu ska jag fortsätta klia katten under hakan så han spinner och sätter klona i mig som jag får lida för sen .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0