Åh Sunny day ;D

Man kan inte annat än att älska detta vädret :D Det påverkar verkligen humöret .Man blir såå glad ! :)

Försov mig i nästan en timme imorses : / Ringde till farmor och frågade om hon kunde köra mig , vilket hon kunde . När vi sedan är på väg till bussen , passerar den precis förbi , typiskt ! Så efter många om och men kör hon mig till Dalstorp för att försöka hinna med den bussen . När vi kommer dit så har den redan kommit , jag hoppar nästan av i farten för att hinna med den bussen . puuuh !

Slutade 11.40 idag :D Idrotten var inställd och på matten hade vi ingen lärare . Två seriösa lektioner , wunderbart ! :D
Åkte hem med 12 - bussen . Kollade på söndagens Beck - film . Efter det dammsög jag övervåningen ( Duktigt Sara ! ) . När jag sedan skulle dammsuga mitt rum så somnade jag i sängen ;) otroooligt skönt var det . När jag sedan vaknade fortsatte jag med dammsugningen och nu sitter jag är med en kopp kaffe i hopp om att piggna till ;)

Det slog mig precis att jag inte gjort klart Ingemars uppgift än , så detfår jag väll taoch göra nu . Sedan är jag fruktansvärt sugen på att se Gilbert Grape , den filmen är såå bra och såå sorglig !




Bilden är tagen den 10:e mars :)

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Vädret får en verkligen på superbra humör!

<3

2009-03-19 @ 18:12:27
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA ! Fast idag har jag varit på ett skiftande humör om man säger så ;) haha ;D

<3

2009-03-19 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0