Dagens Höjdpunkt !

Jag glömde ju berätta om dagens höjdpunkt ! Nämligen Erotik Outlet i Ullared ! Det var en utav de sista butikerna som vi var på innan vi for hem . Jag lyckades ( efter många om och men ) övertala familjen att gå med mig dit . Jag menar man måste ju besöka en ny butik när man väl är i närheten ! ;) Som sagt , vi pallrade oss dit och måste ju säga att det var otroligt mycket folk . Trodde inga människor vågade gå till en porrbutik mitt på dagen . Det var drf jag tvinga med mig de andra , för då är det ju minst chans att träffa på någon man kanske känner ;)

Mamma hittade iaf snabbt till en mycket fin tvålpump som var formad som en kuk . Tvålen kommer ut så det ser ut som utlösning . Den tyckte mamma passade UTMÄRKT som present till hennes syster . Sagt och gjort , hon ställde sig i kassan och köpte den . Jag tycker faktiskt att vi ska behålla den själva men det tycker inte mamma så det blir nog inte så :/ ;) haha :D

Har ni inte varit inne i butiken så tycker jag att ni ska besöka den ! ;) haha :D

/ S . Rosell .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0