End of this weekend .

Helgen är slut . Apu i morgon - och två veckor frammåt . Ska vara i åk 4 , första tanken var : " I gonna die !  " När Cissi sa att jag ska hålla i en matte , svenska , eng , no , och so lektion så förstod jag att detta kommer bli min död . Innan jag såg glimten i ögat . puh . Jag kanske överlever trots allt .

Har raderat alla låtar på min mp3 / ipod idag . La in lite nytt . Gör inte det så ofta så det var på tiden ! Kan väll alla låtarna som jag hade på den innan både framlänges , baklänges och på sidan ( hur man nu kan det ) vid det här laget . Kanske inte riiiktigt så , men nästan ;)
Har även gjort en storrensning av kläder i garderoben , behövligt . Eller jag håller på , har tagit en liiiiiiiten paus som har varit på en och en halv timme nu ungefär . jaja , vi får väll se när jag orkar ta tag i det igen :p Just nu prioriterar jag inte det om man säger så . Jag har faktiskt viktigare saker för mig ;)

Ska snart in i duschen . Sedan blir det nog tv:n . Efter det ska jag krypa ner i min säng - med nybäddade lakan . Härligt !

Att du fortfarande orkar .

/ S . Rosell .

Ditt Ord :)
Postat av: kristina

ojoj, har Sara skaffat Ipod? ;)

det var som fan! :D

<3

2009-03-02 @ 17:25:12
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

Den har jag haft i över ett år . Det stod att det var en ipod på paketet men jag tkr mer det är en mp3 , det var drf jag skrev mp3 / ipod ;) haha



<3

2009-03-02 @ 20:09:05
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0