Fel bedömning . .

jag som trodde våååren skulle stanna kvar . Istället blev det bara ett liiitet smakprov av den innan vintern tog över igen :/ Ack så fel jag hade ! Bjuder därför på några härliga vårbilder så den inte våren och sommaren glöms bort helt och hållet :



Taget hemma hos mig .

Tagen hemma och av mig :)



Tagen på Nationaldagen i Olofsbo (:


Imorgon är min sista dag i åk:4 , sedan är det back to school som gäller . Både positivt och negativt .
Helgen kommer bli fin . Ska upp 5.15 på lördag , en lööördag ( ! ) , ska en sväng till Ge-Kås och min mor tycker att det är skönt när det inte är så mycket folk . Vem är så dum och gå upp tiiidigt på en lördag ? Antagligen bara vi ! Eller det är önsketänkade från min sida i alla fall . Någon belöning måste vi ju få för att vi går upp tidigare än tuppen !

/ S . Rosell .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0