Flytthjälp !

Dagen har varit helt okej ! Slutade 13.20 , skönt !
Jag roade mig själv på vårat hål idag genom att skriva sms på Bellas mobil till sin pojkvän ( dock inte skicka ! ) . Egentligen var det rätt löjligt , det var inte seriöst någonstans ! Men jag och några till skratta så vi grät :D DET är humor om nått ! 
 
När jag kom hem hann jag bara äta en snabbis innan kusin Anna kom hit och hämtade mig . Jag skulle nämligen hjälpa henne att flytta . Från en etta i Limmared till en tvåa i Ulricehamn . Bara att hon nu flyttar ifrån Limmared säger ju rätt mycket . En självklarhet att hon har " bytt upp " sig :) Lägenheten är kanonfin kan jag lova ! Vi flyttade bara det nödvändigaste , som mat , kläder , katten och hans saker , sängkläder , köksinredning m . m . eftersom att hon ska sova i den nya lägenheten inatt .

Nu är jag precis hemkommen , ska duscha och sen käka något och sedan är denna kvällen slut . Ska lägga mig i hyfsat god tid idag för att fortsätta läsa Twilight , så det inte blir allt för sent ikväll ;)


Annas katt , Fozzy :)


Ditt Ord :)
Postat av: Malin

Åhh gumman va söt du e <3.. ja jag menade dig blandannat :P..

Älskar dig sötan <3

2009-03-25 @ 20:38:55
URL: http://malindoshepetersson.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi , nej det är du som är sööt ! :) <3

Älskar dig ! <3

2009-03-25 @ 20:47:29
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Elin

söt katt;D

Underbaring<3<3

2009-03-26 @ 12:19:32
Postat av: Sara

haha jaa , visst är han ? :D



Nej , du är ! :) <3<3<3

2009-03-26 @ 15:10:53
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0