Klockbedragare ? ;)

Dagen har gått så otroligt segt . Känns som att någon lurig-jävel-som-älskar-skolan-så-förbannat har vridit tillbaka klockorna hela tiden =/ Antar att jag hade fel den teorin eftersom att vi slutade tillslut ändå , tur det !

När jag kom hem ställde jag mig och lagade mat , herrejisses vad mätt jag blev ! Fast det är väll det som är meningen ? ;)
När syrran kommit hem föreslog jag att vi skulle åka till våra kusiner . Sagt och gjort , klockan sex var vi där nere och kom hem för en liten stund sedan . Ellen är skön , hon "hotade" John när vi spelade fotboll med : " Ger du mig inte bollen nu så slår jag ihjäl dig ! " Hon hade en skön kommentar när Emma passade till Ellen (De två var i samma lag och jag var med John) och John kom och tog bollen : " JOHN , det var faktiskt mig hon skulle passa ! Det är min boll ! " haha , så sööt är hon ! :D

Näh nu ska jag snart bege mig till sängen , är sjukt trött ikväll : /

NattiNatti barn :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0