Ombyggnadtion av en god vän :)

Japp , som ni säkert har märkt så har min blogg renoverats . Och inte utav vem som helst utan av självaste Kicki  :) Underbar människa det där ! Jag är väldigt nöjd med bloggen hittils , bara lite små förändringar innan den är helt färdig :) Tack Kicki , du är underbar ! <3
Nog pratat om henne , hon kan ju faktiskt inte ta upp allt mitt skrivande på min blogg ! haha ! Nää , skämt och sido ;)

Jag har fått ett sträng tillsägelse av Johanna E att jag var tvungen att skriva dit att hon också var med och kom på den nya texten till Sonja Aldéns låt igår . Ouups my mistake ! ;)

Nu ska jag sätta lilla Anna på prov här , hon sa idag att hon följer min blogg . Då vill jag passa på och säga att jag älskar dig ! <3 Ser du detta så kommenterar du , annars ska du få en sköldpadda i din postlåda ! Sådetså ! ;)

Dagen har varit okej . Även denna afton har jag kollat igenom de bästa med Time Out . De är sååå bra :) Se de !

Våren är äntligen hääär !  ! Hoppas bara att det håller i sig nu ! Åååh vad glad jag kommer bli då ! ;D


Vintern är snart ett minne blott :)



I Still Waiting .

Ditt Ord :)
Postat av: Kicki

sötnos! ;)

ska fixa det snart, hade inte riktigt ork för det idag.. <3

2009-03-17 @ 21:24:46
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi (a) Du är ! :) Det är ingen brådska gumman :) <3

2009-03-18 @ 08:28:12
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har sett de!!:)

jafg vet ej om jag gör rätt nu... men men.. sorry! älsakr deeeeeeeeeeeej!!<3

2009-03-23 @ 22:22:59
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN ! :D



joodå , du gjorde så rätt så :) Jag älskar dig ! <3

2009-03-24 @ 14:06:12
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0