Tänk att ett samtal kan betyda så mycket . .

Fredag idag , vilket innebär att helgen precis är påbörjad . Det gillar jag ! :)
Skolan idag gick ganska fort , skönt det . Trots det som hände igår så har jag varit på rätt bra humör idag , är rätt glad att jag inte la ner för mycket negativa tankar och all energi kring detta , utan försöker tänka positivt . Oron finns fortfarande kvar men gett med sig lite och tynger inte lika mycket nu som innan .

Bussen hem var seg . Något hade hänt med järnvägen mellan Nittorp och Tranemo , bommarna fälldes ner utan att det kom något tåg . Som tur var var även Erik på väg hem så han vände och hämtade mig :)
Väl hemma bytte jag bara bil för att fara till Gällstad och för att handla skor . Kom hem 540 kronor fattigare , trots att det var 30 % rabatt . Jag är nöjd med köpet iaf , kanske kommer upp bild senare . Nu väntar jag bara på att snön ska försvinna så jag kan börja använda de också :)

Har precis masserat pappas rygg . Nu ska jag snart ta mig en dusch innan jag sätter mig framför tv:n . Blir att sova tidigt för att orka med flytten imorrn :)

Helgen kommer bli kanon , det känner jag på mig ! :)


Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Känner också på mig att helgen kommer bli kanon!

Har ju redan börjat så bra! :D:D:D <3

2009-03-28 @ 13:37:52
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jaa och det blev den ju ! :D



<3

2009-03-29 @ 13:21:14
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0