Vattenkrig ;D

Dagen har varit bra :) Har varit på hyfsat bra humör hela dagen faktiskt :) Det gillar vi ! Nu känner jag dock att jag är väldigt trött . Fryser , ont i halsen och täppt i näsan . Skiten har kommit tillbaka , jag som trodde att jag blivit av med den :/ Men det kunde faktiskt varit värre ;) Sitter här med kina - rock på mig i hopp om att bli bättre inom snar framtid (: Försöka går ju alltid ;)

Pappa och jag har haft vattenkrig i badrummet ikväll :) Det var inte jag som börja kan jag säga :) När jag stod i duschen , kom han in i badrummet ( helt utan förvarning ! ) och hällde ett glass med iskallt vatten över mig . Även fast jag stod i duschen kändes det kan jag lova ! Detta upprepade han en gång innan jag var färdig ( blev en snabbdusch kan jag tillägga ! ;D ) När det sedan var pappa som stod i duschen tog jag tillfälle i akt och gav igen ;D Jag hällde , precis som han gjorde på mig , iskallt vatten på honom när han stod i duschen . Detta resulterade att pappa tog vattenslangen och duscha mig ( ! ) . Han sa att han " använde det som vapen mot mig " . haha , hur som helst , det bildades , ganska snabbt kan jag lova , en sjö på vårat badrumsgolv som sedan jag fick äran att torka upp ! snällt ! ;) Min pappa är knas !

Nu till något helt annat , hade tänkt att titta på någon mysig film ikväll men jag blev fruktansvärt trött när jag la mig i sängen innan så jag tror att jag hoppar det , det får bli en annan dag istället ! :D Mor och far ska till Gbg imorgon på någon mässa , de blir borta hela dagen hoppas jag ! ;D Hoppas ni antecknar nu för det var intressant , jävligt intressant ! ^^


Någon som har något filmtips ? :)


Google bild !



<3

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0