Dålig vana . .

Jag har kommit in i en jävligt dåliga vana , nämligen att sova några timmar när jag kommer hem från skolan .
" Men vafan , sova är ju bara gott :D " tänker ni nu . Men NEJ, det är inte så jävla bra i längden . Det är inte normalt att sova i över två timmar när man kommer hem OCH vara helt död på kvällen så man somnar runt 22 och sover stenhårt hela natten . Inte för att jag ÄR normal men något säger mig att nått är fel ! Jag har motsatsen till sömnproblem , icke sömnproblem måste det ju heta !

Skolan idag har faktiskt gått rätt fort . Engelska lektionerna gick bättre än vanligt , som annars brukar vara min bästa ovän på onsdagar ! Imorgon är det nationella i EnA som gäller , åker hem med första bästa buss när det är avklarat :)

Nu ska jag försöka komma någotstans på min svenska recension , så den blir klar någongång !



Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Det är lite konstigt att man blir tröttare av att sova, men jag blir precis likadan. Därför undviker jag att sova när jag kommer hem, även fast det är väldigt lockande vissa dagar ;) <3

2009-05-07 @ 09:32:29
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jaa det är en gåta ! Rent logiskt så borde man ju bli piggare ;) <3

2009-05-08 @ 20:50:47
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0