So Wrong -.-

Jag trodde att Rydals skulle vara mycket roligare än vanliga lektioner men vad fel jag hade ! Det hade ta mig fan varit roligare och kolla på när målarfärg torkar ! Nästan iaf . . . Hoppas att detta bara var någon man behövde vara med om EN gång i livet .

Har klippt gräset idag , haha :D Och sedan har mina kusiner varit här en sväng :) Var egentligen tänkt att jag skulle plugga lite idag men vädret lockade mer :)

Imorgon är det nationellt prov i matte som gäller , annars är det nog bara engelska som står på schemat ! Underbart !
På torsdag är jag ledig för att åka till Gbg och gå på Liseberg och så , ska bli skoj :)
I helgen blir det jobb och storstädning , tjolahopp vad jag längtar !

Duschen ropar på mig , tjenixen ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0