Underbara Helg , kom tillbaka !

Helgen har varit kanon ! Älska vädret :D

I fredags var vi på student hos våran tredjedelskusin - Sofie , som övrigt är på väg till Turkiet nu . Inte avundsjuk alls , nejdå !
Igår hade farmor och farfar 50 -årig bröllopsdag så vi , nästan hela pappas släkt ( barn och barnbarn ) överraskade med en dagsutflykt till Torpa , där vi bland annat gick en guidad tur . Dagen var mysigare , roligare och framför allt lyckad , över förväntan faktiskt ! :) När det var färdigfirat så åkte jag direkt till Nittorp där syskonparen Rylander skulle passas :) Mycket bus och spring gjorde att de somna 21 respektive 22 . Skönt för mig och Maria som kunde titta på den filmen som vi planerat ;)
Kom hem vid 12.30 idag , åt och gick sedan ut och la mig i solen där jag somnade till en stund vilket var välbehövligt med tanke på att vi somnade vi 01.30 och blev väckta av Alvin vid 7.15 . Sedan somnade jag inte om rikigt hårt så det var skönt ! Min små - kusiner kom en stund framåt eftermiddagen och lekte lite sedan har jag suttit vid datorn en stund och läst ur min nylånade bok från bibblan Knappt Lovlig av Katarina Von Bredow , som jag för övrigt somnade ifrån ! Förvånad ? Nae inte så ;)

Eftersom att min kamera tillfälligt är försvunnen ( tror att den ligger i min jackficka på våningen under ) så kommer bilder en annan dag :)


Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Den boken är bra! :)

alla hennes böcker är bra förresten! :) <3

2009-06-04 @ 20:55:58
URL: http://kguldmyr.blogspot.com
Postat av: Sara

Jaa , fast jag tycker att de andra som hon har skrivit är bättre :) Syskon kärlek , Som Jag Vill Vara och de :) <3

2009-06-05 @ 13:30:56
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0