En dag kvar , sen helg :)

Jaa nu är det snart helg igen :) Ska bara ha apu imorgon också , sen går jag på helg ! Min handledare skulle iväg på någon julmarknad och det fanns inga platser kvar så då fick jag ledigt , eller jag har ju jobbar ju in de timmarna idag och även imorgon så då är man väll knappast ledig ? ;) Får sova ut på fredag , hoppas jag iaf ! Ska försöka få lite saker gjort då , plugg och sådant finns det alltid , konstigt nog , över till mig !

Ikväll har jag inte gjort alls vad jag tänkt , har laddat upp lite bilder på facebook , annars bara tagit det lugnt . Känner att jag håller på att bli förkyld :( Så idag har jag druckit både kaffe och te , så rent hypotetiskt booorde jag inte bli sjuk ! Fast det kanske ger motsatt effekt om man dricker för mycket ? ;)

Hade bara en lektion igår , 13.45 - 15.00 . Kändes lite onödigt att åka till skolan för det lilla men duktig som jag är så åker jag ju dit ändå (a)

Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Naaw så gulligt :D du e så söt av dej :D mitt lilla socker strå<3 ännu gulligare är att du nämner mej i stort sett nästan i varje blogg inlägg och det e gulligt o jag gillar't ;) <3

2009-11-19 @ 04:30:25
Postat av: Sara

hihi det är du som sööt ! Du är söötast ! <3 hihi joo jag gör ju det , det är för att jag älskar dig ! :D <3

2009-11-19 @ 17:55:45
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

sötnos då (A)

2009-11-20 @ 11:02:24
Postat av: Sara

Du är min söötnos (a) hihi <3

2009-11-23 @ 19:16:17
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0