Fredag = helg :)

Jag försöker sitta här en fredagskväll och plugga , men det går inget vidare . Har fått lite gjort , alltid något . Motivationen har verkligen gått och lagt sig och tröttheten har börjat smyga sig på . Jag får helt enkelt ta tag i det en annan dag , det är ju trots allt fredag . Sitter här och kollar de sista minutrarna av idol , Mariette eller Calle ska röstas ut ikväll enligt mig .

Besöksantalet har ökat dubbelt så mycket den senaste tiden . Lämna gärna en kommentar så jag vet va det är för människor som kikar in min lilla blogg :) Det spelar ingen roll om jag redan vet att du är en trogen läsare , lämna en kommentar ändå och skriv gärna hur ofta du besöker den om du inte följer den regelbundet :) Detta kan ju bli spännande och se ;)

Imorgon ska jag jobba mellan 8 - 13 och sedan kommer älskling hit några timmar innan han åker för att jobba . På söndag är det julmarknad som gäller mellan 11 - 15 :) Ska bli mysigt !

Nä lika bra att avsluta här . Bokstäverna börjar byta plats på tangentbordet . Ögonen faller snart ihop !
Ha en mysig helg :)


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

"Älskling hämta mig hos dagmamman idag" Haha, fy fan vad roligt det låter :D

2009-11-27 @ 21:43:08
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

hihi emma har en poäng men du e så jävlar söt och gullig ändå :D du är bäst oich underbar :D sakanr dej

2009-11-29 @ 15:52:23
Postat av: Sara

Emma : haha jaa men det stämmer ju ;)



Pojken : haha jaa men det är ju sant ;) Du är söötast <3 Saknar dig :(

2009-11-29 @ 18:07:45
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA, säger detsamma :S .

Borat är kung iaf.

2009-11-29 @ 21:30:10
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0