Julstämning :)

Fick en riktig julmysstämning idag på min APU . Vi har nämligen bakat pepparkakor :) Jättemysigt att sitta bland barnen och göra pepparkakor och hjälpa till lite här och var :) En liten stund av pepparkaksbakningen filmades också , roligt att plocka fram om några år :) minnen säger jag bara !

Gav min handledare och en hennes arbetskamrat som jag är hos på fredagar varsitt personligt halsband idag som en av barnens mamma har gjort , jätte fina :) Och när jag gett de halsbanden så hade de också beställt ett sånt halsband till mig , lite lustigt :) Jag fick ett armband också ;) Ska försöka lägga in bilder på hur de jag fick ser ut , de är verkligen jättefina :)

Fick min lön idag , 1600 kr , inte fy skam när jag inte ens räknat med någon lön denna månaden ! Har redan börjat spendera de , tankemässigt ! :)
Min prydnadshylla som jag fick i augusti har föresten äntligen kommit på sin plats idag :) Pappa är . . hrm , jaa vad ska jag säga . . osnabb !

Trots det tråkiga vädret är jag fruktansvärt glad idag , av flera anledningar :D

Jag har väldigt dålig humor . Pappa stängde och öppnade min dörr vääääääldigt långsamt  ( min dörr gnisslar förfärligt när den öppnas / stängs sakta ! ) för en stund sen och jag fick för mig att spela in det på mobilen och jädrar vad jag skrattade när jag spelade upp det sen :D Små barns roas lätt ;)

Känner att detta blev ett kompott inlägg med massor av blandningar men det är bra med lite variation ! ;D
Nu ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn ;) Godnatt !

Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Det där gillar jag att du ska ringa mej :D hoppas du har kul idag;) fått sålt min bil jippie :D

2009-11-29 @ 15:48:56
Postat av: Sara

hihi jaa jag också :D Jaa det har varit helt okej :) Jaa jag hörde detta :D Vad kul ! <3

2009-11-29 @ 16:44:01
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0