Biverkningar ?

Den första sprutan av två är nu tagen . Nu är det bara och vänta och se om jag får några biverkningar . Än så länge så är de ytterst små , absolut inget att klaga på ! Det gjorde inte alls ont och det var över på en sekund ungefär :) Ska tillbaka den 12:e igen , hoppas jag kommer lika lindrigt undan .

Imorgon är det sista dagen innan vi tar ett välbehövligt lov , det ska bli så otroligt skönt ! 
Ska försöka plugga så lite som möjligt under den närmsta veckan , får väll se hur det går med tanke på att vi har ett prov på måndagen direkt efter lovet i matte , som inte är min starka sida . Men jag ska faktiskt ha lov också :)

Vi hörs - i värsta fall när lovet är över ;)


Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

Det var underbart <3

2009-11-04 @ 17:53:48
Postat av: Sara

jaa det var det :) <3

2009-11-04 @ 17:56:53
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0