Helgen Är Nära :)

Dagen har varit helt okej , två tre - timmars lektioner . Efter lunch fick jag sjukt ont i magen och i huvudet , så syrran hämtade mig när hon kom från Borås . Var hemma vid halv två . Somnade på stört och stensov i ungfär 1,5 timme . Det var väääldigt skönt kan jag lova ! Nu känner jag mig hyfsat bra igen , så imorgon blir det skola som vanligt . 

Har skrivit lite på ULS - inlämningen tills på tisdag nu ikväll . Den är svår men jag har i alla fall kommit igång nu så det känns lite bättre än innan idag :)

Just det ja ! Jag skulle ju skriva något som Renate gjorde igår på sista lektionen . . Vi fick göra vår läs - uppgift på valfri plats . Alla åkte hem utom Renate , Elin och jag ! Vi hade rätt kul i klassrummet kan jag säga . Vi läste ungefär halva häftet , övriga tiden roade vi oss med Renates Rhodos-från-början-till-slut resa samtidigt som vi målade och skrev på tavlan . Pedagogiskt - javisst ! ;) Det pinsamma jag skulle skriva här , som JAG tyckte vad gulligt , ska jag nog inte skriva här ändå , tror Renate blir liiiiite lätt irriterad på mig då ! ;)


You spin my head right round , right round :)


Ditt Ord :)
Postat av: sebbe ;=)

trösta dej med mej :O hur lät det :O ? haha

2009-09-15 @ 21:16:01
Postat av: sebbe ;=)

trösta dej med mej :O hur lät det :O ? haha

2009-09-15 @ 21:16:13
Postat av: Sara

Men kära du , du får förstår ju preciiiiiis vad jag menar ! ;) <3

2009-09-16 @ 07:52:33
URL: http://saraorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0