Plommon på vift !

Skola mellan 8 - 16 idag . Gick bättre än vad jag trodde , hade faktiskt planer på att åka med 12 - bussen hem imorses men mådde helt okej vid lunch så jag stannade i alla fall ! Ikväll har jag pluggat lite tills provet på fredag , är ute i jääävligt god tid måste jag säga ! Brukar sitta kvällen innan , skit stressad över att jag inte kan det , men nu efter sommarlovet stressar jag inte med något kvällen innan . Jaja , det vänder nog snart . För inte kan man väll ha sån tur att det kommer hålla i sig under en längre period ? It's to good to be true !

Har kommit in i ett stim då jag käkar plommon i massor . Skulle ta med mig några stycken upp på mitt rum tidagare idag men jag råka lägga de någonstans och nu kan jag inte hitta de ! :o Så typiskt mig ! Får gå ner och hämta nya :)

Veckorna går fort och snart är det helg , som går ännu fortare ! Jag håller inte reda på vilken vecka det är , går ju bara en dag sen är det ny vecka , känns det som . jaja , jag klagar inte kan jag säga ! Helgen som kommer bjuder på jobb .

Vem skulle jag vara - om inte mig själv ?


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Du och dina jävla plommon! :O :P

2009-09-23 @ 20:51:54
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: sebbe

KLANT!!!! :O

Jag längtar, bara imon med så ^^

2009-09-24 @ 13:12:48
Postat av: Sara

Emma : Jaa , något fel med det ? :p



Sebbe : jaa :D

2009-09-24 @ 15:57:56
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0