Tv och fågelskit ! ;)

Helgen började med ett gott skratt och slutade mysigt :) I fredags när jag stod och väntade på bussen så får jag skiter en fågel mig i håret . Panik Panik ! ! ! " Bussen kommer om två minuter - vad ska jag göra ? ! " Som tur var så stod jag inte ensam och väntade på bussen , Malin var också där . Snäll som hon är så tar hon bort det värsta med mitt busskort ( Och nej , vi hittade ingen bättre lösning just då ! ) . Samtidigt som hon torkar bort det så säger hon att det ser ut som hårmousse ! Jag tror dock inte att det ger så bra resultat ;)
På väg till Tranemo sitter jag fundersam och små ler för mig själv åt händelsen . Syns något ? Vad hade jag gjort om inte Malin var där ? Ska jag berätta om detta i skolan ? Ska jag åka hem tidigare ? ( Tro mig , man känner sig inte särskilt fräsch när man har en vit - brun gegga i håret ! ) Ska jag ringa någon som kan ta med schampo ?
I skolan kunde jag inte hålla mig särskilt länge och många skrattade åt morgonens händelse . Det är ju tur att man kan roa någon ibland :)
Väl i skolan glömmer jag faktiskt bort det större delen av dagen . Vi lunch var Svt utanför skolan och gjorde ett repotage om kyrkvalet som var i söndags . Efter en stund kommer de in och frågar om vi (Kicki, Renate och Jasmine och jag) ville svara på några frågor angående valet . Snälla som vi är så tackar vi ja , förutom Kicki , hon var bakom kulisserna ;) Det var först då som det slog mig att jag har fågelskit i håret ! Jag kunde ju inte ångra mig nu så det var bara hoppas på det bästa, att det inte syns även fast man vet om det . Allt gick ju bra till slut ändå :) Detta repotage sändes i fredags 19.15 på Svt . Tro det eller ej men vi var faktiskt med ! Sändningen kan du se här ! Klippet från vår skola börjar vid 6.20 min :)


Ditt Ord :)
Postat av: sebbe

Så klart det är mysigt (A)

2009-09-24 @ 13:08:32
Postat av: Sara

Allt är mysigt ed dig :$

2009-09-24 @ 15:57:11
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0