Kalas för fulla muggar ! :)

Vi for till Reftele vid ett - jag övningskörde dit ! Vi firade kusin Sandra som fyllde 25 år igår , mormor som fyller 80 idag , Erik som fyllde 20 år den 10 / 8 , Emma som fyller 22 den 29 / 8 och pappa som fyller 49 den 2 / 9 . Det var roligt att träffa alla kusiner på mammas sida som man inte har träffat på över fem år , FEM ÅR ! Det är på tok för länge om ni frågar mig ! Kalaset igår var i alla fall lyckat :)

Idag ska jag fixa lite här hemma , byta sängkläder , städa i ordning lite på mitt rum och förhoppningsvis plugga lite körkortsteori :) Annars blir det en lugn dag för min del , det är ju trots allt skola imorgon igen , tyvärr !

Lite bilder från igår ;


Päronbiskvitårta


Blåbärsprinsesstårta


Födelsedagsbarnet och jag


Mormor och morfar

Grattis på födelsedagen mormor ♥


Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

vad lika din mormor och din mamma är! kanske inte så konstigt i och för sig ;)

2010-08-23 @ 17:10:25
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

Kicki ; haha tycker du ? :) Jaa lite nu när du säger det ! Nää precis , det är ju inte helt konstigt ;)

2010-08-25 @ 17:47:49
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej :)



Tack tack och tackkramar för senast!!! :) Det kommer vi nog få :) Idag samlas gänget igen o alla verkar vara lika glada så de kan inte bli fel ;)



Kramar!!!

2010-08-27 @ 17:03:25
URL: http://ardnasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0