Jullov !

Nu har jag påbörjat mitt sista jullov , åtminstone på gymnasienivå ! Känns skönt samtidigt som man slänger en tanke åt vart f*n tiden har tagit vägen . . . Det var inte längesedan vi satt i skolan första dagen i ettan - helt sjukt !

Kom hem rätt tidigt idag , kollade på serien som jag nämnde i förra inlägget , efter det vilade jag en stund och innan jag käkade så plocka jag i ordning på mitt rum . . . För en stund sedan satte jag även i kryddnejlikor i apelsiner så nu luktar det så där juligt :)

Nu ska jag sätta in lite papper i pärmar och sedan försöka förbereda mig mentalt på att jag ska jobba imorgon , det lär ju bli en himla massa folk sådär dagen innan julafton - tiden lär ju bara rusa iväg i alla fall :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0