Födelsedagsfirande en vecka sent !

Nu är jag mycket bättre än vad jag var förra helgen ! Så ikväll ska vi ha kalas för mig här (eftersom att vi inte hade det förra helgen). Min farbrors familj har åkt på magsjukan denna helgen så de kommer inte . De enda som är friska och har möjlighet att komma är farmor och farfar . .  Vi ska äta en jättegod paj och mumsa lite på tårtan nedan (som vi förövrigt tjuvstartade med till fikat innan eftersom att vi insåg att vi inte kommer äta upp all tårta ikväll !) .

Idag har jag , eller rättare sagt - min snälla syster , slagit in lite julklappar åt mig så nu är alla inslagna som jag köpt :) Bara några till som ska inhandlas innan jag är helt färdig ! Jag har även hunnit skriva en bra bit på min APU - uppgift som förövrigt känns väldigt jobbig just nu :/ Nu ska jag strax göra mig i ordning inför ikväll . Det blir inget märkvärdigt men en dusch och rena kläder kan jag sträcka mig till !

Imorgon ska vi till mormor och morfar över dagen så då blir det nog inte så mycket annat gjort !

Tjing


Min födelsedagstårta som jag har garnerat !
Den består av grädde, chokladpudding och sockerkaka (som tårtbotten), tror det är allt ;)


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Det är väl vindruvor med också? Tycker mig se det iaf, och det smakade som det innan också. :P

2010-12-11 @ 17:36:49
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sofie C

Gud vilken fin tårta : D

2010-12-12 @ 12:18:52
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0