Go To Hell PMS !

Har kommit in i något shoppingstadie nu . Kollar runt på massa sidor på internet men jag har hållit fingrarna i styr så än är jag inte pank ;)

Längesen jag uppdaterade kan faktiskt erkänna att jag har nog tröttnat lite på att uppdatera . Jag tycker det är bättre att skriva när man har något vettigt / viktigt eller något man vill skriva om :) Kan berätta lite kort om vad som har hänt sen jag skrev sist :

Jag har börjat skolan också . Komiskt nog så är det snart lov , bara tre veckor kvar i skolan innan en veckas lov väntar :)
Brorsan körde av vägen i fredags med traktorn , klantigt kan jag tycka :)
Jesper , Erik , Emma , John , Ellen och jag  var i Länghem och åkte pulka förra helgen - väldigt mysigt och roligt :)
Mamma och pappa befinner sig just nu på Lanzarote , de kommer hem på måndag kväll då de har varit borta i en vecka . I Sverige har vi ca. 5- . De har mellan 25-30 grader , inte rättvist !

Nä nu ska jag ta en varm dusch sen väntar tv:n - det bestämmer pms !


Tagen i november


Ditt Ord :)
Postat av: Sebbe

Japp det har du ju! Ja det är så sant! Söt du är! Ja det var det! Älskar dej med! Bilden är tagen av mej! Ingen bild på oss ? Vi har ju trots allt haft 6 månader:-o lite ego luslins! ;-) duktigt av dej (A) älskar dej det vet du:)<3

2010-01-24 @ 02:57:59
Postat av: Sebbe

Om det är någon kommentar i anonym så är det bara jag som glömde skriva in namnet;-) kom på att du har ju inga bilder från den helgen(A) Hihi(A) sorry:$

2010-01-24 @ 03:27:15
Postat av: Sara

hihi (a) Du är söötast :) Joo det kommer bilder på oss , när jag har lite mer tid , typ i veckan :) heter det inte linlus ? ;) haha :D Sööt du är :) ÄLskar dig också , det vet du väll ? :) <3

2010-01-24 @ 13:56:08
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi sööt du är (a) Nää det har jag ju inte , men jag kunde lagt in en annan bild :) Men jag vill ha de bilderna från vår sex månaders dag så jag kan lägga upp de här :) Ingen fara älskling :)

2010-01-24 @ 13:57:52
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0