Saturday evning :)

Lördagen har snart gått , bara en dag kvar innan skolan börjar . Usch vill inte ! Har jobbat idag mellan 8.00 - 13.00 . Gick rätt okej faktiskt :) Dammtorkat rummet coh plockat ner tomtarna har jag också gjort , men innan jag började med det var jag ute och fotade lite . Blev väll inga direkta kanon bilder men jag slänger nog upp de här någon dag när jag har tid , det ser mycket roligare ut med en bild då och då tycker jag :)
Nu återstår bara att städa undan all skit i sängen så jag kan sova där inatt annars får jag väll ta fram en madrass och ligga på golvet ;) Nä det ska nog inte behövas :)
Jag tycker inte att det är något vidare på tv nu för tiden . Ska duscha nu snart sen ska jag nog ta det lugnt framför tv:n ikväll också - trots att det inte finns något roligt att se på tv , skönt och bara sitta där :) Imorgon ska jag dammsuga och torka golven och plocka undan på rummet så det är fint och snyggt för en gångs skull :) Det tar emot och börja men jävlar vad snyggt det blir när det är färdigt :D Duschen nu !


Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

duktig du e ibland du ;) iaf när du sköter dej:D <3



Vrf hade du en sån bra känsla ?

2010-01-18 @ 12:53:39
Postat av: Sara

haha tack älskling :D <3

2010-01-23 @ 19:14:02
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0