Update !

Har jobbat idag mellan 8 - 13 . Jobbar imorgon också mellan 11 - 15 , sen är jag ledig i två underbara veckor ! ! !

Innan jag åker ska jag hinna me följande ;
- dammsuga mitt rum ( hann inte det i torsdags )
- tvätta sängkläder ( glömde av det idag ! )
- raka mig
- fixa naglarna
- plocka i ordning på rum
- packa färdigt allt

Det bara sex punkter som ska göras ! Kommer säkert komma på mer men det får jag tillägga senare i så fall eftersom att min hjärna har tagit semester för tillfället , jaja den måste ju vila den med ;)

Något mer inlägg hinner jag säkert slänga in innan jag åker , det beror på hur snabb jag är på att göra det jag ska göra först :) Ni lär ju märka vilket !

Tjing så länge :)

En bild bjuder jag på ;


Det är så fint med solnedgång och soluppgång :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0