Snart , snart , snart är det sommarlov :)

Jaa imorgon är det skolavslutning som gäller :) Har ingen direkt sommarfeeling . Det har regnat i stort sett hela veckan , usch sommar och sol vill jag ju ha ! jaja sommarlov är det ju i vilket fall som helst ;) Får hoppas på att det blir fint väder nästa vecka istället .

Imorgon , efter skolavslutningen , ska jag jobba mellan 13 -17 :) Pengar pengar ! På lördag ska jag också jobba , 9 - 15 :) 

Avslutar med lite sommarbilder , vet att de är gamla men det ger sommarfeelings i alla fall och det behöver jag !







Vill passa på och önska alla en riktigt skön sommar :)



Ditt Ord :)
Postat av: Sebastian

Underbar du e :D naaw :D hihi (A) ja det gjorde jag ju ! de två veckorna var ju helt underbara sötnosen min<3 hihi snart km det nya då ska vi njuta då med :D hihi (A) älskar dej<3

2010-07-15 @ 14:05:51
URL: http://sebastianjonssonstrat.blogg.se/
Postat av: Sara

Du också :$ <3 Jaa det var det verkligen och de gick fort :o :) Jaa klart vi ska , dit längtar jag :D Älskar dig också söötnosen <3

2010-07-15 @ 20:44:14
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0