Förkylningen är dominant

För tillfället äger förkylningen mig , det är verkligen inte roligt ! :( Påfrestande , jobbigt och irriterande !

Tredje veckan av apu:n är snart gjord , tiden går fort men det är så det ska va'. Det betyder ju att våren kommer fortare eller hur ? ;) En liten del av all den snön som fanns har i alla fall försvunnit och det är ju ett litet vårtecken :)
Här sitter jag nu i sängen och saknar min Sebastian <3 Ska snart ta en dusch och sedan kolla på Sveriges Värsta Bilförare . Sedan blir det nog sängen för min del . Det tar minsann på krafterna att vara lite halvdassig .

Jag längtar efter sommaren . Då man kan gå i leggings och tunika och barfota i gräset . Man kan bara ge sig iväg och slå sig ner på en gräsplätt eller någon fin sandstrand sola och bada och bara njuta av livet . Förra sommaren var den bästa sommaren jag har varit med om och jag hoppas bara på att denna sommaren blir ännu bättre - även fast det är hypotetiskt omöjligt . Så många planer inför sommaren gör det faktiskt lite stressigt . Jag vill bara att sommaren ska vara här nu - det räcker liksom för mig . Resten löser jag på något sätt - det lovar jag ! Ååh ge mig sommar nu ! På något sätt vet jag att Sommaren 2010 kommer bli bäst !


Ditt Ord :)
Postat av: Design-Topia

nej tyvärr har inte jag fått något mail :/

2010-03-21 @ 09:30:00
URL: http://designtopia.blogg.se/
Postat av: sebbe

Nemen hej på dej min snygging till flickvän :D hihih (A) du vet om att du är helt jäkla för underbar va :D ? (A)

stackars dej min sötnos ;) min har blivit mkt värre helt jobbigt och vem kan har smittat mej := hmm itne är det jag sj iaf inte :P haha :P är 3 ggr värre än i söndags minst :O :( men men det kmr väl försvinna hoppas jag på allt iaf :D imon ses vi ;) och btw :P då kmr jag att hämta dej i skolan ;) hihi (A) ja det e ju bra att det går fort med den för nu vill vi bara ha sommar ju heheh :D naaw vad du e gullig :D jag behöver inte ligga i min säng för att sakan dej. jag sakanr dej alltid på heltid <3

joda det vet jag med sötnos inte alls kul för fem öre om man säger så då !

Jag längtar med efter sommare med dej spec mkt :D <3

låter helt underbart då sebbe kan gå lätt klädd :D hihi(A) det låter väldigt ysigt det du sitter och skirver här, men hoppas bara det är med mig inne i bilden du sytra på iaf :O :$ var förra sommaren dne bästa du varit med om ? varför var den så bra dådå menar du ? varför är det så omöjligt menar du ? sötnos då inte vara stressad men vad vill du hinna med menar du nu dåda ? jag håller me dej de räcker för mej med nästan ! men för mej så måste du vara med i bilden då räker det för mej iaf!<3 ja det lär det ju göra men ändå :P det kmr nog bli underbar tom jag får vara me dej såklart! ja hit me sommaren nu för fan för jag vill veta varför den kmr bli så bäst (A) ojda kmr den bli bäst menar du ? nägonsin ? (A) hur kmr detta säg ? nu har du mkt att förklara så jag vill att du svara på alla frågor och missa inte en enda av dem för då händer det saker du :P



Jag saknar dej :(

kyssar från din sebbe<3

2010-03-22 @ 15:02:23
Postat av: Sara

sv ; Hej snygging :D hihi jaa men jag vet ju det ännu mer nu när du sa det :D (a) sööt du är :) Vet DU om att DU är underbar ? :$ Jaa det är synd om mig ;) hihi jag har INTE smittat dig i alla fall (a) Tycker synd om dig älskling <3 Jaa det får vi ju hoppas på annars är det ju illa :p hihi jaa det gjorde du ju :D Busigt att jag inte såg det förrän nu ;) Ja , jag längatar med efter sommaren så jag tror jag bli knäpp snart :o :( Naaw det behöver inte jag heller , saknar så fort du inte är med mig :( Jaa sommaren -10 kommer bli kanon ! :) Det kan du hoppa upp och sätta dig på ! :$ Jaa klart det bara är dig med i bilden , det finns ju bara dig för mig (a) Hihi för att jag träffade dig såklart dummer :$ ;) Jaa det är hypotetiskt omöjligt att denna sommaren kommer bli bättre eftersom att förra sommaren var den bästa i mitt liv (a) :$ hihi bäst för att jag får spendera den med dig såklart , det spelar ingen roll vad vi göra ,bara jag är med dig <3 Nu har jag svarat på allt tror jag :D



Jag saknar dig också :(

Älskar dig mest , kyssar från din Sara <3

2010-03-24 @ 19:00:17
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen<3

Hej snygging<3 naaw vad söt du e. hihi(A) nu vet jag det då :P hehe.... ja och de e väl tur. ja gör det ... kan man ju lätt säga. ja det var lite busigt va och längtar dit med vill jag allt ta och lova dej snygging:D sötnos då<3 söt du e! naaaw jag håller med dej! glad jag blir och villen tur för finns bara du med i bilden också :D naaw :$ min bästa med :$ lycklig är jag med dej<3 jag håller med dej_:D ja bara det e med dej :D hihi okej:P naaaw :D älskar ochsaknar dej<3

2010-04-20 @ 09:58:52
Postat av: Sara

Heej sexi :D Du är alltid söötast ;)hihi sicken tur älskling :) Naaw du är underbar :$ <3 Jag är ju lyckligt med dig också :) hihi precis ;D hihi :D Älskar dig mest ! Saknar dig <3

2010-04-21 @ 12:55:03
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0