Påsklov är great :D

Min nästsista dagen på APU:n idag därför bjöd jag alla barn på glass :) mohahaha jag kan också vara snäll :D Sen jag kom hem har jag suttit vid datorn och logga angående dagen och utvärdering om en lektion ! Det tog längre tid än jag väntat mig men nu är det mesta gjort . Bara matte jäveln kvar nu som jag får ta och jobba med på lovet för att klara det där j*vla provet ! Hatar matte ! :( Fick dessutom reda på igår att jag har IG - varning i matte , fuck that ! Hoppas hoppas hoppas verkligen inte att jag får förlängd kurs - då bryter jag fan ihop ! Och eftersom att kameran är borta , den andra datorn inte funkar och att jag inte har några färska bilder på denna datorn så blir det inga bilder !

Nä detta får bli ett kort inlägg , ska duscha , nana och förtränga min IG - varning :) haha det hjälper i alla fall för stunden ;)


Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Svar: Tack, det var trevligt att höra : D

2010-03-31 @ 21:43:01
URL: http://spofie.blogg.se/
Postat av: Emma Rosell

Svar; Ja, det är väl klart som fan att du tycker. Idiot!

2010-04-02 @ 18:29:01
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen<3

hihi me2! ja det var mysigt med<3 var helt underbart lov! naaw vad söt du e<3

du e lite tokig lillen :P

miss u<3

2010-04-20 @ 10:02:13
Postat av: Sara

hihi oja , det tkr jag med ! <3 Naaw detsamma :) Ska du säga storkillen ;)Miss you too hun <3

2010-04-21 @ 12:57:18
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0