Snart helg :)

Snart är ännu en vecka avklarad och det är inte många veckor kvar till påsklovet , sen kommer våren , sen sommaren . Ja ni ser ju , allt går i en rasande fart :)

I tisdags åkte jag upp till farmor och farfar för att ta en kvällspromenad med Bella . Efter promenaden hade farmor fixat fika - nybakta muffins (som var bakade tidigare under dagen) och det säger man ju inte nej till :) Det roliga var att hon frågade om jag ville ha fika och antagligen känner hon mig såpass väl vid det här laget eftersom att det stod framdukat med saft och muffins och vetekaka när jag steg in i köket . Jag menar - tänk om jag sagt nej , skulle hon fryst ner fikat igen eller hade de ätit upp allt själva ? ;)

Här kommer lite bilder från förra veckan :









Nu ska jag kila och kolla på sveriges värsta bilförare - till och med jag kör ju bättre än vissa !

Ditt Ord :)
Postat av: Elin

Mysigt :) Du, en bild är tagen hemma hos mej va ? :P hihi <3

2010-03-11 @ 20:36:48
Postat av: Sara

Jaa :) Bild nr två är tagen hemma hos dig så det stämmer bra ;) <3

2010-03-11 @ 20:42:36
URL: http://sara
Postat av: sebbe

Jag älskar verkligen dej mer och mer för varje dag som går :D<3

2010-03-22 @ 14:52:18
Postat av: Sara

Naaw jag kan verkligen säga detsamma :) :$ Jag älskar dig mest <3

2010-03-24 @ 18:47:19
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0