2010-11-10

Lovet var underbart ! Det gick fort som vanligt :/ Schemat över vad jag skulle göra höll vi rätt bra . Var på Ikea en gång till och sedan har vi gjort lite andra mysiga grejor :) Bilder kommer någon annan dag !

I måndags började jag min praktik på en förskola på en avdelning där de allra yngsta är och jag trivs som fisken i vattnet . Jag tror att jag har hittat vad jag vill fortsätta med i framtiden ! :) Idag var det dock bara halvdag på APU eftersom att jag hade körlektion på förmiddagen ! På tal om körkort så har jag även gjort mörkerkörning och nästa vecka blir det stadskörning :) Det börjar närma sig , synd bara att man måste klara de där förbannade teoriproven ! Ska bannemig ta tag i den skiten på fredag när jag har ett väldigt långt hål !

Imorgon är jag tillbaka i skolan igen . Vi ska dock till Göteborg på universeum och någon mässa hela dagen så några lektioner blir det inte :) Kommer inte hem förrän ca 19.00 imorgon så det blir en långdag . Tur att man kan sova på bussen i alla fall .

Till helgen blir det jobb både lördag och söndag plus att vi ska storstäda och jag ska plugga !
Nu ska jag börja plocka undan saker på mitt rum så det är snyggt när jag ska dammtorka det någon gång i veckan . Imorgon blir det inte , på fredag slutar jag fyra och på lördag jobbar jag . Ja det ser ut att jag får klämma in det på fredageftermiddag / kväll . Men vem vill städa då ? !


Ditt Ord :)
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:28:09
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: favvo landet är Hawaii såklart ;)

ska du titta på filip och fredrik ikv?? :D

2010-11-14 @ 20:07:56
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0