Annorlunda mackor :)

Har sovit dåligt inatt , vaknat flera gånger och halsen sätter igen :/ Och nu på morgon kvisten har även näsan börjat täppa igen . Ett tydligt tecken på att jag börjar bli förkyld :( Det blir nog inte en lika aktiv dag som det var igår . Känner att orken inte riktigt finns ! Ska försöka plugga och få något gjort på förmiddagen sen ska jag kolla på något avsnitt av Irene Huss - älskling säger att de ska vara bra :) Och det är alldeles lagom "läskligt" att se på själv - krimialserier . .

Nu ska jag fortsätta på min SH inlämning och tycka synd om mig själv ;)

Hittade föresten rätt gulliga mackor ( om nu mackor kan vara gulliga ?! ) på en internetsida . .  Det är nästan synd att äta upp sådana mackor som någon har lagt ner så mycket jobb på , jag hade nog helst sett att man inte åt upp de om det var mina mackor !








Bildkälla


Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Guud vad söta! : D

Håller med, de vill man inte äta upp!

2010-09-06 @ 06:57:30
URL: http://spofie.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jaa visst är de ? :)

Nej det tycker jag är synd ;)

2010-09-08 @ 10:39:38
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0