Ibland är livet allt bra underbart :D

I förmiddags provade vi även ut student mössor vilket känns roligt men ändå skrämmande . Trots att det känns långt kvar tills vi tar studenten men tiden går fort och snart står vi där i våra vita mössor och skriker på den rangliga ställningen !
Precis nu har jag även skrivit färdigt mina inlämningar - känns superskönt ! Har bara ett prov kvar som jag ska läsa på lite till inför senare men det känns inte som att det kommer vara så svårt :) Jag tror väll kanppast att det kan bli bättre än såhär !?

Imorgon är det långdag som gäller men just ni känns det faktiskt heeeelt okej !

Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Grattis till lägenheten! :D

Jätteroligt att ni fick den! : D

2010-09-22 @ 21:28:35
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0