Polka :)

Sitter just nu och tittar på idol . Under tiden dricker jag thé med smak av polka - yammie :) Har för första gången i mitt liv smakat på blodapelsin (tror jag) som Emma råkade köpa av misstag , hon skulle egentligen köpa en helt vanlig apelsin ! Hon skyllde på att denna stackars boll låg i apelsinlådan - yeah right ! ;)

Kom hem hyfsat tidigt idag . Sen dess har jag dammsugit , läst i Kirre - boken , suttit lite vid datorn , kollat på Irene Huss , OTH och Virus i Bataljonen , pratat med mormor , varit ute och tagit kort och nu sitter jag som sagt var framför tv:n . En helt okej dag med andra ord :)

I helgen vankas det jobb igen , både lördag och söndag . Nu ska jag fortsätta smutta på mitt thé och njuta av denna torsdagskvällen . Hoppas ni gör det också :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0