still not on top

Förkylningen har ett stadigt grepp om mitt liv just nu . Jag är supertrött när jag kommer hem efter skolan och hostan retar mig som bara den !
Det blev inga avsnitt av Irene Huss i söndags - man var tvungen och betala och då kan det kvitta ! Skolfotograferingen gick bra eller det kändes som det i alla fall . Nu är det bara och vänta och se och hoppas på det bästa ;)

Känner att jag kommit en bit med mitt pluggande ikväll - det känns bra . Dock kommer jag sitta uppriven och stressad imorgon för att för att den inte är helt klar . . Det känns som att vi har mycket att göra nu i skolan framöver . . Projektförslaget ska in i veckan . Vi har prov inlämningar och redovisningar som ska göras de närmsta veckorna . Det räcker att jag kollar i min kalender för att bli stressad !

Imorgon är det onsdag vilket betyder att vi går till 16.00 - det lockar inte alls :(
Ska försöka skriva lite till på inlämningen innan jag ska duscha , äta för att sedan kolla på idol !

Bilderna är tagna någon gång förra veckan ;




Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0