Wednesday :)

Sitter i skolan förtillfället ... Väntar på att lektionen ska börja . Vi har ioförsig ingen lärare men vi ska sitta och disskutera själva - får väll se hur det går ! ;)

Dagarna som gått har varit lite upp och ner . . Min skoldator har krånglat väldigt mycket så vissa arbeten har försvunnit :/ Idag har den dock inget krånglat ( än så länge ! ) någonting , blir lika glad varje gång jag ser att arbetena inte har försvunnit :) Har för säkerhetens skull införskaffat mig ett USB - minne !

Det positiva är att jag får tillbaka min mobil idag som har varit på lagning :) Har saknat den ytterst lite ! Den stenklumpen jag har nu är den bästa i hållbarhet men jag saknar vissa funktioner som jag har på den nya !

Kvällen kommer spenderas med plugg , inget vidare men det måste göras !
Nä nu ska jag ta en bensträckare innan sista lektionen börjar !

Tjing

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0